Proloog 2, de kogel is door de kerk - Reisverslag uit Breda, Nederland van Budi Loonen - WaarBenJij.nu Proloog 2, de kogel is door de kerk - Reisverslag uit Breda, Nederland van Budi Loonen - WaarBenJij.nu

Proloog 2, de kogel is door de kerk

Door: budiloonen

Blijf op de hoogte en volg Budi

14 Oktober 2010 | Nederland, Breda

Ik heb eindelijk bericht gehad van het UWV dat ik waarschijnlijk een uitslag zou krijgen wat betreft mijn aanvraag. De uitslag wat betreft mijn claim is pas in November maar die zullen ze mij via e-mail opsturen. Of ik nu geen WW (of vakantie dagen) uitbetaalt krijg of juist wel. Ik kan gewoon gaan want ze houden me via e-mail op de hoogte. Vandaag was Michiel nog langs geweest om mijn huisje te bezichtigen en we zijn tot een overeenkomst gekomen zodat hij tijdelijk in mijn appartement verblijft.

Wat rest is dat ik nog op Michiel moet wachten of hij Woensdag of een paar dagen daarna erin komt. Als hij woensdag al kan. Ben ik ook gelijk woensdag weg. Eindelijk valt de last af en kan ik op reis gaan.

Vandaag nog tips opgezocht wat betreft mijn tocht. Het is nu alle spulletjes bij elkaar zoeken en mijn persoonlijke spullen in de berging zetten zodat afgesloten en wel kan vertrekken. Als iemand mij succes wilt wensen... doe het nu nog voor woensdag (al dan niet persoonlijk) want na woensdag ben ik niet meer bereikbaar.

"Please ladies and gentlemen we are ready to take off."

• 14 Oktober 2010 - 16:03

Sanne:

Super dat je toch iemand hebt gevonden voor je huisje:D!

Veel succes en plezier op je reis!

• 14 Oktober 2010 - 19:56

Ilona:

Hee Budi, wat leuk dat je gewoon een trip door Europa gaat maken!!! Heel veel plezier:D Groetjes Ilona

• 14 Oktober 2010 - 21:05

Jelita:

Leuk dat je gaat reizen man! Hoelang wil je precies weggaan? En waar wil je naartoe? Of zie je wel wat de toekomst brengt?

• 14 Oktober 2010 - 21:32

Annette:

Wat fijn dat je met gerust hart kan gaan vertrekken, succes met alles en vooral.. geniet van je reizen! :D

groetjes Annette

• 15 Oktober 2010 - 13:04

Ernst:

Als je op reis gaat.. pics willen wij zien!

Wens je fijne ervaringen toe!

• 16 Oktober 2010 - 12:14

Marco & Yvon:

Hey hey

Wat fijn dat je het hebt kunnen regelen met je huisje!!
    Wij wensen je heel veel plezier en ervaringen toe. En laat af en toe n paar foto's zien he ;)

• 17 Oktober 2010 - 17:17

Gerda:

Hoi Budi

Leuk dat we je reis op deze manier kunnen volgens!
    Ik wens je een hele fijne tijd!!!

Groetjes Gerda

• 17 Oktober 2010 - 19:50

Tante May:

Hoi Budi,

Fijn dat je een huurder hebt gevonden voor je appartement.Dan blijft het goed beheerd achter.
    We wensen je een hele mooie tijd met veel mooie belevenissen.
    Leuk dat we je reis kunnen volgen op deze manier.
    groetjes uit Alphen,

Ome Joop en Tante May.

• 17 Oktober 2010 - 21:12

Anja Van Steenbrugge:

Budi ik wens je een hele goeie reis ik blijf je blog volgen leuk om te lezen!

Gr Anja

• 18 Oktober 2010 - 06:48

Hellen:

Hey Budi! Heeeeeeeeeeeel veel plezier op je mini-'wereldreis! groetjes hellen

• 18 Oktober 2010 - 07:09

Janco:

He budi,

Succes he! Geniet en maak er een mooie trip van!

• 18 Oktober 2010 - 07:09

Janco:

He budi,

Succes he! Geniet en maak er een mooie trip van!

• 18 Oktober 2010 - 07:28

Theo:

Yoo Budi,

Bon voyage en ik hoop dat je veel leuke ervaringen opdoet, nieuwe mensen ontmoet,en uiteraard veel plezier.

Groetjes Theo

ps. wie haalt nu de snacks op vrijdag?

• 18 Oktober 2010 - 11:01

Dan:

Toi toi toi

Break a leg dude!

Enjoy!

• 18 Oktober 2010 - 11:11

Denise:

Geweldig dat je deze stapt neemt!
    Geniet er van!!

• 18 Oktober 2010 - 11:49

Rieke:

Wat leuk dat je ons je weblog adres ook hebt gestuurd! Ik ga je pagina zeker in de gaten houden. Heel veel plezier!

• 18 Oktober 2010 - 12:29

Patty:

Ha Budi,

Leuk dat je ons via dit 'reisdagboek' op de hoogte houdt. Heel veel plezier op je rondreis!

Groetjes, Patty

• 18 Oktober 2010 - 16:10

Werner:

ha budi
    veel succes en geniet er lekker van
    groetjes werner en mayo

• 19 Oktober 2010 - 18:40

Kim:

hey Budi

veel plezier op je reis!
    geniet er van.

groetjes Kim

• 20 Oktober 2010 - 07:06

Jan :

Jij natuurlijk veel reisplezier toegewenst. Sta er wel van te kijken dat je ineens zo'n groot plan hebt opgepakt.

Groet,
    Jan