Interrail zomertrip - Reisverslag uit Breda, Nederland van Budi Loonen - WaarBenJij.nu Interrail zomertrip - Reisverslag uit Breda, Nederland van Budi Loonen - WaarBenJij.nu

Interrail zomertrip

Door: budiloonen

Blijf op de hoogte en volg Budi

11 Juli 2011 | Nederland, Breda

Het is weer 6 maanden geleden dat ik terug kwam van mijn enerverende interrailtrip van 3 maanden. Zie mijn profiel voor de verslagen). Na wat consolideren en acclimatiseren en af en toe een paar dagen erop uit geweest te zijn. Is het moment toch daar om weer te gaan interrailen. Afgezien van de vorige keer wat bepaalde spanning mee bracht van wat er zou komen gaan. Ben ik nu dit keer wat minder gespannen maar juist ontspannen. Omdat ik weet wat ik dit keer kan verwachten. Ik weet natuurlijk niet wat me allemaal te wachten staat in de steden die ik aandoe.

Het verschil met de vorige keer is de duur. Dit keer 3 weken. Maar ik ga dit keer ook met een groep. Aangezien ik de enige ben met interrail ervaring mag ik alles regelen. Hoe meer ik regel hoe meer ik er zin in krijg om de volgende enerverende reis te maken:

We vliegen naar Milaan vervolgens met de trein naar Florence of het Gardameer (moeten we nog een keuze uit maken) vervolgens naar Ljubljana, de hoofdstad van Slovenie. Daarna met de trein naar Zagreb en door naar Split. Met de bus naar Ploce aldaar we voor een keuze staan om door te reizen naar Sarajevo of toch een zijstop maken in Dubrovnik of een van de vele eilanden aan de dalmatische kust. Na Sarajevo moeten we nog een keuze maken of we aan het Balaton meer in Hongarije gaan liggen of we doorreizen naar Boedapest. Vervolgens door naar Oostenrijk om daar een vriend te ontmoeten in Linz en naar Luzern in Zwitserland. Onze eindbestemming zal zijn in Freiburg, het Zwarte Woud, in Duitsland.

• 18 Juli 2011 - 20:47

Rita:

hoi budi, heb je site gevonden via shjong, leuk om meer over je te lezen..
    Eerst een goede vakantie.. daarna een ontmoeting plannen ? heb het goed. Rita