Nog een paar kleine dingen en we zijn weg - Reisverslag uit Breda, Nederland van Budi Loonen - WaarBenJij.nu Nog een paar kleine dingen en we zijn weg - Reisverslag uit Breda, Nederland van Budi Loonen - WaarBenJij.nu

Nog een paar kleine dingen en we zijn weg

Door: Budi

Blijf op de hoogte en volg Budi

09 Juli 2012 | Nederland, Breda

Nog een paar kleine dingen en we zijn weer op pad. Je kent het wel last-minute aankopen doen. Reis of vakantie stress??? Dat valt wel mee. Gezien mijn huidige werk vind ik het actieve voor de vakantie nog wel meevallen dan wat ik gewend ben.

Dit keer heb ik het samen met mijn vriendin Maartje wat dichter bij huis gekozen en ook geprobeerd wat minder veel te reizen en meer te zien en wat meer te aarden in diverse steden. Vanavond gaan we met de nachttrein naar München. In de voorbereiding hadden we dit keer geen couchette kunnen huren. Dus dat wordt nogal wat als we voor de eerste keer in een ligstoel gaan liggen. Ik kan me de laatste keer herinneren 2 jaar geleden op weg naar Basel dat we iets soortgelijks hadden en toen kon ik heel de nacht niet slapen. pffffff maar goed we zien wel hoe het gaat worden. In ieder geval wel een leuk verhaal om te vertellen na je reis.

Verdere tripplanning:

München > Lesce Bled > Bled > Ljubjana (overstap) > Rijeka > Zagreb (overstap) > Siofok > Budapest (overstap) > Sopron > Wenen (halve dag) > Bratislava > Brno > Praag.

Have fun met de verslagen.

• 09 Juli 2012 - 10:08

Kim :

Veel plezier op jullie reis. Geniet er van.

• 09 Juli 2012 - 10:46

Tante May:

Hallo Budi en Maartje,

we wensen jullie een hele mooie reis en veel pleier !

groetjes uit Alphen,
    Ome Joop en Tante May.

• 09 Juli 2012 - 11:01

Je Moeder:

Budi ga er maar van genieten samen met Maartje. Een hele mooie reis wensen wij jullie toe ,ook van ons pa want die is druk aan het werk.

Groetjes Ma

• 09 Juli 2012 - 14:01

Anja Van Steenbrugge:

Fijne vakantie!

• 09 Juli 2012 - 14:11

José Beck:

Nou, ik kom jullie vanavond uitzwaaien!

• 09 Juli 2012 - 15:55

Ria Schutte:

Ga je Maartje ook bij je reisvrienden zetten of houd je haar toch maar uit beeld en helemaal voor je zelf
    Goede reis en veel plezier. Die nachttrein overleven jullie wel ,want dat is ons ook gelukt.
    Gr.RS

• 09 Juli 2012 - 17:51

Sanne En Mark:

Veel plezier samen en geniet ervan!

• 10 Juli 2012 - 06:57

Judith:

Heeey, veel plezier en fijne reis doe iedereen de groeten.

Budi

Een reiziger die zich graag verleiden om alles met de trein te doen. Maar soms ook ook verre reizen met het vliegtuig, benenwagen, bus enzovoorts zolang de reis ervaring belangrijker is dan de bestemming. Daarnaast ben ik een fanatiek groundhopping fan: buitenlandse voetbalwedstrijden, clubs en stadions (grounds) bezoeken en buitenlandse fans ontmoeten. Daarnaast ook een uitstapje naar het buitenland zonder voetbal verplichtingen zit er ook altijd in.

Actief sinds 11 Okt. 2010